Gå til innhold

Oppgradere BMW 318i


christian_1
 Share

Anbefalte innlegg

  • christian_1 changed the title to Oppgradere BMW 318i

Vil generelt sett minne om at sugetrimming er meget dyrt og omfattende arbeid for å få store tall, så i de fleste tilfeller folk spør om slikt så er det beste alternativet å kjøpe bil med større motor eller å eventuelt bytte motor. Stor motor eller pustehjelp er som regel svaret :)

Og siden du nevner 318 med 129hk regner jeg med det er en E9x du har, hvor igjen jeg står ved det jeg sier over her. Lite til ingen muligheter for noe effektøkning uten massive inngrep.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Gabz said:

Vil generelt sett minne om at sugetrimming er meget dyrt og omfattende arbeid for å få store tall, så i de fleste tilfeller folk spør om slikt så er det beste alternativet å kjøpe bil med større motor eller å eventuelt bytte motor. Stor motor eller pustehjelp er som regel svaret :)

Og siden du nevner 318 med 129hk regner jeg med det er en E9x du har, hvor igjen jeg står ved det jeg sier over her. Lite til ingen muligheter for noe effektøkning uten massive inngrep.

oki, da vil jeg nok spare opp til en ny bil siden dette er min første bil.

men er det noen modeller av BMW som flere muligheter for noe effektøkning uten massive inngrep, og hvilken modell ville du ha anbefalt? 

takk for gode svar 😃

Endret av christian_1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...