Gabz Skrevet Juli 16, 2019 Share Skrevet Juli 16, 2019 Hei. Skal bygge eksos med doble stusser (ala 335i) på min E92. Men på høyre siden stikker det ned en boks som antakelig da er hulrommet under bagasjeromsgulvet. Denne må da altså fjernes. Noen som har gjort dette før? Er det bare å skru ut boltene og skru inn en flat plate? Sikkert noe man kan få med et M3 eller 335 delenummer? Isåfall hva? Og er det grei jobb? Får man gjort alt underfra eller må noe gjøres ovenfra? Ser også at mutterne og boltene ser meget rustne ut så sikkert stor fare for at ting knekker og ryker. Går det da å montere eventuell ny plate med noe tec7, rutelim eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2019 (endret) Fikk hjelp til å finne riktig del fra gutta på Koed. Som jeg husket så var det forskjellig "gulv" på M3/335 og andre modeller, så da går det i bestilling i morgen tenker jeg. Slik er den i min: Og slik er den på M3/335: Gjenstår bare å se om jobben med å bytte blir grei Endret Juli 17, 2019 av Gabz ogee1 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå