Bmw mann Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Noen som noen gang har byttet ut alt av vakuum slanger på M42? Min suger falsk luft en plass så har kun 70hk på bakhjula. EBB i Stvg mente jeg måtte røske ut alt av vakuum slanger for å løse problemet.. Bør jeg bestille alt fra Bavaria eller kan jeg bare kjøpe noe på rull og bytte en og en selv? Har noen gjort dette før? Har noen eventuelt hvilke dimensjoner jeg bør kjøpe? armert eller ikke? Har en kar som er i Polen nå og kan kjøpe med seg litt av hvert.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvasi Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Kjøp noen meter slange og bytt et og et strekk i slengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw mann Posted August 2, 2019 Author Share Posted August 2, 2019 På 30.7.2019 den 19.28, Kvasi skrev: Kjøp noen meter slange og bytt et og et strekk i slengen. Var det jeg tenkte, men om noen visste Str så jeg kunne kjøpe inn, men jeg får ta å måle litt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts