mcbanan Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Hei! Iløpet av eit par tusen kilometer i ferien har min 00 523i pådrege seg eit par nye ulydar. Den første nevner eg igrunn kun i tilfelle den kan være relatert til nummer to. Det er ein svak raslelyd som kjem når eg belastar motoren på lågt turtall i låge gir. Typisk hvis eg ligg i 3. gir ein plass eg egentlig burde ha gira ned til andre. Den kjem og av og til ved sving i låge hastigheitar. Høyres ut som eit laust varmedeksel f.eks, men har sjekka under og alt er festa. Lyd nummer to er ein metallisk tikkelyd, nesten som ventiltikking, men saktare. Den kjem når eg går av gassen i låge hastighetar, eller hvis eg bremsar lett. Går eg av bremsen eller på gassen forsvinn lyden. Høyrer den kun med vindauga nede. Den følger hastigheten på hjulet. Det har ikkje noko å sei om eg har clutchen inne eller ute, eller om eg dreg håndbrekket opp eit hakk eller to. Trur ikkje det er stein i bremseskiva. Har bremsa hardt mange gonger og verifisert at ABS fungerar som den skal. Har søkt litt rundt det, og funne ut at det kanskje kan være ein stikkaksel som er på veg til å gi seg? Men då oppsto lydane typisk i motsatt scenario, ved pådrag. Nokon som har vore borte i lignande? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbanan Posted July 31, 2019 Author Share Posted July 31, 2019 Forska litt meir på det rundt akslingar idag, og jekka bilen opp etter diffen for å sammanligne litt frå side til side. Filmen viser passasjersida, syns det er eindel bevegelse i akslingen når eg drar hjulet rundt? Ser det best på slutten, når eg har flytta mobilen nærmare. Syns ikkje det var så mykje bevegelse på andre sida. Prøvde å jekke opp understellet på denne sida, slik at akslingen er meir i sin naturlige posisjon, og det var fortsatt eindel bevegelse. Nokon som veit om dette er normalt eller ikkje? IMG_0740.MOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
quandt1960 Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Normalt med aksiell bevegelse (i akslingens lengderetning). Du hører klikke og smellelyder når aksling er dårlig, men da ofte hvis den er gått tørr, da kan du kjøpe et sett med ny belg og smøring for å utbedre. Lyden jeg hører er garantert kloss som henger, enten på innsiden (håndbrekk) eller skive. Ville demontert og renset og smørt opp. Spesielt på innsiden til ekspander og justeringsbolt til håndbrekk mcbanan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbanan Posted August 5, 2019 Author Share Posted August 5, 2019 Ok, godt at det er normalt. Men då må eg jakte vidare etter lyden. Lydane på videoen er berre bremseklossane ja, det er ikkje dei lydane eg reagerer på. Klarar diverre ikkje framprovosere lyden med mindre bilen er i bevegelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quandt1960 Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Om det er rumling i fart så er det ofte hjullager. Hjullager bak kan ikke sjekkes på normal måte som fremme med å kjenne på hjulet kl 12 og kl 18 for spill da hjulnav er tredd inn i hjullageret. Hører bare rumling fra 50 og oppover da. Om det er diff eller akslinger ville jeg forventet lyd i lav fart også. Har det slik på min nå og skal bytte begge hjullager bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now