Gå til innhold

Ryggekamera til 530 f11 2014


Anbefalte innlegg

BMW selger original retrofit kit og de monterer det også, men prisen blir selvfølgelig deretter. BimmerUpgrade Norway gir deg jo muligheten til å benytte brukte deler og dermed få det gjort til en OK pris. 

@shkemb530 skulle gjerne hjulpet deg selv, da jeg har ettermontert dette på flere biler, men har liten fritid for øyeblikket. Om du bestemmer deg for å gjøre det selv så er det bare å ta kontakt om det dukker opp flere spørsmål. Har laget en ganske bilderik guide med forklaring på hvordan man går frem i tråden min. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

BMW selger original retrofit kit og de monterer det også, men prisen blir selvfølgelig deretter. BimmerUpgrade Norway gir deg jo muligheten til å benytte brukte deler og dermed få det gjort til en OK pris. 

@shkemb530 skulle gjerne hjulpet deg selv, da jeg har ettermontert dette på flere biler, men har liten fritid for øyeblikket. Om du bestemmer deg for å gjøre det selv så er det bare å ta kontakt om det dukker opp flere spørsmål. Har laget en ganske bilderik guide med forklaring på hvordan man går frem i tråden min. 

 

Tusen takk. Tok kontakt med BimmerUpgrade, 9000 for orginalt inkl monter og MVA. Er det ok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, shkemb530 skrev:

Tusen takk. Tok kontakt med BimmerUpgrade, 9000 for orginalt inkl monter og MVA. Er det ok? 

Dette er vel med helt nye deler regner jeg med?

Kjapt søk på forumet viser at en fikk pris på 15 000 for sin F25 og en annen fikk for 10 000 på sin F30 (fra BMW).

Trodde det skulle være rimeligere for å være ærlig, men om det er helt nye deler så kan jeg skjønne prisen.

Gjorde alt selv for c.a 3000 kr. Brukt kameramodul for 5-600 kr, nytt kamera med håndtak til 1500 og ledningsnett til 1000 kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...