Thom99 Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 Hei, Jeg lurer på hva den ideelle olje og kjølevæske temperaturen på F20 er? Min ligger på rundt 107 grader for kjølevæske, og 109 for olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 Nå fant jeg ingen tekniske dokumenter som understøtter min påstand, men dette er sannsynligvis rett. Så lenge du ikke får noen varsellamper så er det bra. Thom99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 (endret) Jeg har en F01 og ved rolig kjøring har den en kjølevæsketemperatur på 104-105°, oljetempen er ca 100° Ved hard kjøring går kjølevæsketemperaturen ned til godt under 100° på et øyeblikk, såvidt jeg har forstått så blir dette bevisst regulert slik ved hjelp av den elektriske vannpumpen/termostaten Oljetemperaturen går derimot opp ved aktiv kjøring, fra 100° til 110-120 grader Ellers enig med Otis her, er dette unormalt så gir bilen beskjed Endret September 9, 2019 av Hpi Thom99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå