Terje75 Skrevet September 11, 2019 Share Skrevet September 11, 2019 Hei. Jeg har kjøpt en ny Android navigasjon system til min BMW 5 serie 2009 modell touring. Men jeg får ikke bilde på skjermen. Jeg har ett ccc system med enkel CD spiller. Noen som har en ide hva årsaken kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 11, 2019 Share Skrevet September 11, 2019 Alt der er jo plug and play, så enten har du glemt en kabel ellers virker det ikke fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 11, 2019 Share Skrevet September 11, 2019 Sånn kinesisk billig hardware er sære greier. Har en selv, har fungert greit nå. Eneste anbefalingen jeg kan komme over er å melde deg inn her på FB "BMW Xtrons und I-BUS Android App", også høre litt rundt, sitter mye smarte folk der. Mest tiltenkt e46/e39 osv, men hardwaren er ganske så lik uansett. Evt kontakt kundeservice der du handlet spilleren, de leverer vel 2 års garanti. Terje75 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå