Gå til innhold

Problem med adaptive lys etter pærebytte.

Esten
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå.. ;)

Jeg har svingbare lykter på min X5 e70, etter at jeg byttet pære på venstre side, går lykten ut til venstre men ikke tilbake til normal posisjon igjen. Når jeg setter den i reverse, går den til normal posisjon. Men så fort jeg setter den i drive igjen, går den ut til venstre. 

Når jeg har hjulene rett, og svinger til høyre, svinger lyktene, men når jeg svinger til venstre, skjer ingenting.

Hva kan være galt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kjøre fortere enn 50 kmt, da skal bilen bruke dsci kombinasjon med ratt vinkel sensor. Litt usikker om det fungerer, men om du ikke har feilmelding på ratt, så skal det ikke være nødvendig med kalibrering av ratt vinkel sensor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at alt fungerer normalt når jeg kjører i mørket nå. Men, når jeg slår av langlysene, svinger venstre hovedlys seg ut til venstre, virker som den lyser opp grøfta på motsatt side. Men begynner virkelig å lure på om det er normalt??? Slår jeg på langlysene igjen, justerer den seg inn på veibanen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Otis skrev:

Det er korrekt. Den skal lyse bredest mulig med nærlys. Når langlys er på går de mot midten for å lyse lengst, for så å følge ratt eller yaw vinkel.

Konge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...