Joakim. Skrevet September 28, 2019 Share Skrevet September 28, 2019 Hei. Har en kompis med en e34 88mod uten grøftelys. Noen som veit kor ledningene er?. Har lest at de ligger opptrekt kabler selv om bilen ikke har grøftelys originalt?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 28, 2019 Share Skrevet September 28, 2019 Skal ligge under like ved der som lykter sitter . Du må nok og bytte tåkelysbryter mener jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet September 28, 2019 Forfatter Share Skrevet September 28, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Skal ligge under like ved der som lykter sitter . Du må nok og bytte tåkelysbryter mener jeg . Bryter har vi byttet:). Skal lete me lyktene å se om vi finner noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 28, 2019 Share Skrevet September 28, 2019 Ja Ok,let ekstra godt rundt ved radiator og områdene rundt der. Kan og være de ligger opp ved hovedlyktene. Der fant vi de på min fetters e34 Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet September 28, 2019 Share Skrevet September 28, 2019 Du må antagelig også sette inn et rele i sikringsboksen. Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet September 29, 2019 Forfatter Share Skrevet September 29, 2019 Hvor skal blinklys rele sitte i sikringsboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 29, 2019 Share Skrevet September 29, 2019 Husk at der ligger sikringer og relé under baksetet og . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet September 29, 2019 Share Skrevet September 29, 2019 Det ser ut som du har lysmodul i bilen din og da trenger du ikke et separat rele. Jeg trodde ikke at lysmodulen kom så tidlig som 88 modell på E34 men jeg har tatt feil før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå