Saastad Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 (endret) Hei! Jeg kjøpte en felg pakke fra GS Bildeler Mai 2018. GS Concourse 21" disse har fått flere sprekker i seg, og jeg har bestandig kjørt pent med bilen, og er så gjerrig med den at ingen andre har fått låne den. Har prøvd å reklamere på de, men har fått avslag fordi de mener at felgene har fått for mye "juling". Det er kun sprekker i bakhjulene. Den ene felgen har 14 stk og den andre har 5. Så spørsmålet mitt er da: har flere opplevd lignende med disse felgene fra GS? Endret Oktober 10, 2019 av Saastad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 Hørt om flere felger fra GS IFG serien som har sprukket eller blitt skeive. Men har sett GS Concourse felger med sprekker i også, ja. 14 stk. sprekker i én felg hørtes ganske voldsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 Jeg har hatt to sett av disse og der har alle bakfelgene sprukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 Det er dessverre realiteten med kina felger, de er ikke ment for hest og kjærre veier her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå