Snowbiz Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Noen som vet om det går ann å kode bort at webasto skal starte automatisk under +5 grader? Frykter den vil gå tett kjapt ved litt småkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Jeg har virkelig prøvd å få dette til, men finner ingen måter å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 16, 2019 Share Skrevet Oktober 16, 2019 12 timer siden, Otis skrev: Jeg har virkelig prøvd å få dette til, men finner ingen måter å gjøre det på. er det ikke bare å fjerne sikringa da som på e39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2019 Share Skrevet Oktober 16, 2019 Selvsagt kan man gjøre det, men det var jo ikke det som ble spurt om. Antar videre at TS egentlig vil ha webasto til å starte når h*n vil det, men unngå automatisk. Videre som lurer jeg på om man får feilkoder på webasto som gjør at den kanskje ikke vil starte når den ikke finnes av bilen i ny og ne, men det har jeg ikke testet. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Oktober 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2019 Korrekt @Otis Ønsker å kunne bruke Webasto utenom, er nesten så man skulle kunne «lure» den med å gjøre noe med temp sensor er det første som slår meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 Da må du lure temp sensor ute og i Webasto samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå