skollevoll Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 Jeg har skiftet bremsene fremme og når jeg skal resette service indikatoren så går den til - 15000 km hver gang. Jeg kan resette alt annet på menyen, men ikke denne. Jeg holder inne trip telleren og den viser at den resette, kommer opp med - - - også -(minus) 15000 km. Er det noen som har en enkel fiks på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 Gjorde du dette på instrumentpanelet? Eller via noe annet verktøy? Det står i manualen til BMW at man skal kunne benytte instrumentpanelet, men at det anbefales å bruke feks INPA eller ISTA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 Byttet du slitasjevarsler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skollevoll Skrevet Oktober 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2019 Jeg gjorde det på instrument panelet, men slitasjevarsler ble ikke skiftet, så det er vel kanskje grunnen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 18, 2019 Share Skrevet Oktober 18, 2019 Ja, du MÅ skifte slitasjevarsler om den har kommet i kontakt med bremskiven! Uten dette, så vil det ALDRI gå an å nullstille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skollevoll Skrevet Oktober 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2019 Tusen takk for hjelp. Da skal slitasjevarslere bestilles og byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå