drturbo Skrevet Oktober 21, 2019 Share Skrevet Oktober 21, 2019 Hei Ikke skrudd ordentlig bil før, så jeg må spørre først. Er det mulig å demontere bunnpanne på en m20b20 motor i e28 uten å ta ned travers? Etter å ha tatt av oljerøret som var tett i toppen, kjenner jeg at det nok er lurt å ta ned bunnpanne og sjekke sila mens jeg er igang. Er det 32mm links gjenger på kjølevifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 21, 2019 Share Skrevet Oktober 21, 2019 Ja, det er fullt mulig. Mener å huske at sila må skrus av etter at alle boltene til bunnpanna er skrudd av, før det er mulig å lirke ut bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Oktober 21, 2019 Share Skrevet Oktober 21, 2019 Det går nok men det er enklere og løsne motorfestene og løfte motoren littegrann først. Da blir det greiere når du skal montere det sammen igjen med en ny pakning. Kjøleviften er 32mm links Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå