Hpi Skrevet Oktober 22, 2019 Share Skrevet Oktober 22, 2019 Hei, Bare et lite varsko til de det gjelder, har en kamerat som eier en 2015 modell 520Dat 190hk, han fikk nylig nødmodus på motorvei i Stockholm. Da bilen ble sjekket så viste det seg at det var smeltet hull i innsuget som er av plast. Dette skyldtes en feil på EGR som ga tilbakeslag av veldig varm luft fra turbo inn i innsuget uten at jeg vet noe mer detaljer. Det skulle være en tilbakekalling på dette men han hadde aldri fått dette brevet. Det ble ihvertfall ny EGR, nytt innsug og noen sensore som hadde blitt skadet. Det var snakk om ihvertfall 30.000,- men Bmw tok regningen. Dette er i Sverige. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0286151EN/bmw-group-expands-technical-campaign?language=en Egr kjøler lekkasje er vel en ganske vanlig feil på B47, og det er en recall på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Står litt om det på f11 tråden. Min var inne og fikk skiftet kjøler og sjekket innsug i vår. Dem har utvidet recall kampanjen til å gjelde noen års modeller med n47 motor også. Min er 2013 med N47. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå