rogerg Skrevet Oktober 26, 2019 Share Skrevet Oktober 26, 2019 Jeg får stadig feilmeldinger om at pærer på bilen er gått og det er de ikke. Dette kommer etter at jeg har brukt spylervæske. Jeg har googlet litt og mistenker at dette kan være et kjent problem, med vindusspylerslange som går sammen med ledningsbunt. Er det noen som har vært borti tilsvarende? Jeg ser noen antyder at dette er en feilkontruksjon og at det er utbedret fra 2016 modell. Drenering fra pollenfilterbeholderen. Jeg ser også at det antydes en kostand på kr 30 000 - 40 000 for å utbedre dette. Rep. kit av ledningene som går gjennom torpedoveggen. Lite lysten på dette, da jeg netopp har hatt en runde på kr 50 000,- på denne bilen som kun har en km. stand på 99700. Vet verkstedet hva jeg snakker om dersom jeg foreslår drenering fra nevnte beholder som et første steg på å se om det hjelper? Veldig takknemlig på synspunkter på hvordan jeg skal gripe an dette. J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 26, 2019 Share Skrevet Oktober 26, 2019 Har du hørt med din lokale forhandler? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Oktober 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2019 Nei, ikke ennå. Prøver å finne ut av hva feilen er før jeg hår til forhandler. Ikke garanti på bilen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 26, 2019 Share Skrevet Oktober 26, 2019 Ville prøvd å lede vindusspylerstrømmen bort fra ruta og inn i en beholder eller noe sånt. Hvis du fortsatt får feil på lysene har du vel utelukket at det er dreneringen av spylervæske fra ruta som skaper problemet, og hvis feilen ikke oppstår da er du kanskje ett skritt nærmere årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 27, 2019 Share Skrevet Oktober 27, 2019 11 timer siden, rogerg skrev: Nei, ikke ennå. Prøver å finne ut av hva feilen er før jeg hår til forhandler. Ikke garanti på bilen lenger. Feilene du nevner er typisk ledningsnettet dessverre. Ikke annet å gjøre enn å skjøte ny ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Oktober 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2019 Er det kun BMW som gjør slike jobber eller er det andre verksteder som kan anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 27, 2019 Share Skrevet Oktober 27, 2019 1 time siden, rogerg skrev: Er det kun BMW som gjør slike jobber eller er det andre verksteder som kan anbefales? Er bilen solgt ny i Norge vil jeg tro at BMW vil ta en del av kostnaden. Se PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå