kalinkamaen Skrevet November 21, 2019 Share Skrevet November 21, 2019 Heisan, kjapt spørsmål, hvordan fngerer koblingen jeg har vedlagt her. Skal jeg klemme den sammen får få koblingen av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2019 Share Skrevet November 21, 2019 Mener at du skal skyve den klatringen vekk fra slangen, så løsner den. Det skal vel egentlig brukes en spesiell tang for dette, men det går greit uten. Tror det minner om bensinslange tilkoblinger fra motorrommet. Men har du sett på newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet November 21, 2019 Forfatter Share Skrevet November 21, 2019 Takk for svar Otis. Jeg måtte desverre gi opp å få av disse to slangene. Den plast biten fikk jeg av. men under der lå det 4 metal lipper som låser seg automatisk når du skuer på koblingen. Under diss metal lippene, lå det så mye dritt at jeg ikke klarte å bøye dem. Jeg endte opp med å skru av lokket til thermostaten på kjøleren istedenfor, der spratt det ut en fjær. Sammen lignet spensten på den nye fjære jeg hadde i min nye kjøler, og merket stor forskjell. Monterte så inn ny fjær inn i gammel kjøler. Funket utmerket. Nå ligger jeg endelig oppe i 90 grader. Hvis jeg skal montere ny kjøler i fremtiden, så tror jeg det blir nye slanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2019 Share Skrevet November 21, 2019 Bra du fikk det til da! På min m57 så var enheten forseglet og umulig å åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet November 21, 2019 Forfatter Share Skrevet November 21, 2019 1 time siden, Otis skrev: Bra du fikk det til da! På min m57 så var enheten forseglet og umulig å åpne. Merkelig. Her har du alt i biter, eneste som mangler er 2 stk koppper som skal være over og under fjæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2019 Share Skrevet November 21, 2019 Ja, det er jo enkel mekanikk så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå