Sund Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 Hei. Er det mulig å bytte lykter, fra originale med D2S pære til en uoriginal med D1S pære uten store komplikasjoner? De gamle lyktene kom ikke gjennom på EU. Har fått noen uoriginale, men er uten tenner, og den originale passer ikke den nye. Er det mulig å kjøpe kun tenner? å plug and play? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 Det kommer jo helt an på hvordan de andre (nye) lyktene er laget. Men de nye lyktene må jo feks støtte auto justering og kanskje pærevarsling optimalt sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund Posted December 1, 2019 Author Share Posted December 1, 2019 Er disse lyktene: https://www.thansen.no/bil/bildeler/forlykt/hovedlyskaster-tyc-/n185234/pn286690 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 De så ut til å støtte automatiskhøydejustering. Da er det neste du må tenke på kontaktene. Det kan jeg ikke bistå med, uten å vite mer om kontakter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund Posted December 1, 2019 Author Share Posted December 1, 2019 Kontaktene til bil er identiske, men annen kontakt til tenner. Så slik jeg forstår trenger jeg ny xenon tenner og ny D1S pære. Resten kan jeg flytte over. Må det kodes etterpå? Ser at det ikke er ubyttbare angel eyes, har det noe å si? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 Sikkert ikke noe koding. Det kan være dumt å ikke kunne skifte angel eyes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund Posted December 1, 2019 Author Share Posted December 1, 2019 Etter å sett litt mer etter, kan det se ut som slike pærer til angel eyes: https://www.thansen.no/bil/paerer-og-lykter/front-og-taakelykter/paeresett-t10-w5w-12v-5w-osram/n438/pn3747 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Til halogen lykter er det T10 til corona ringene. To i hver lykt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts