Gå til innhold

Erfaring med uoriginal multimedia til E60


andbro
 Share

Anbefalte innlegg

Er ny på dette forumet, og jeg skjønner ikke helt oppsettet hær, tok meg flere minutter bare å finne ut hvordan man poster et innlegg. Men skjønner dette ble posta på feil emne da.

 

Har søkt rundt, men fant ikke noe konkret bra info angående E6x av denne Android 9.0 typen. Innlegg fra 2017 og eldre tar bare for seg android 7 systemer osv, som jeg har skjønt er treigt og ikke er bra alternativ. 

 

Kan virke som om Avin sitt system er det beste på markedet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei! Jeg har en Android head unit i min fra Ebay (ca 3000kr). Jeg har bare vært storfornøyd med det. Utrolig enkelt system å forholde seg til, og enkelt å montere selv uten noe særlig erfaring. Jeg kan legge ved bilder av hvordan mitt oppsett ser ut om ønskelig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Acidrap skrev:

Hei! Jeg har en Android head unit i min fra Ebay (ca 3000kr). Jeg har bare vært storfornøyd med det. Utrolig enkelt system å forholde seg til, og enkelt å montere selv uten noe særlig erfaring. Jeg kan legge ved bilder av hvordan mitt oppsett ser ut om ønskelig. Lykke til!

Glemte å nevne at enheten jeg siterer også er til en E60, touch og Bluetooth for musikkavspillinger og telefon. Nå kan det nevnes at telefonfunskjonen er er noe dårlig da lydkvaliteten på telefonsamtaler er ganske dårlig. Musikk er ikke noe problem. Fulgte også med digitalt speedometer softlagt allerede lagt inn i skjermen som jeg er veldig fornøyd med. Disse Android head unit's kan skaffes på Aliexpress eller Ebay til en rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...