Krisfje Skrevet Desember 9, 2019 Share Skrevet Desember 9, 2019 Lurer på om noen har opplevd det samme: jeg kjørte bilen (2016 118i, automat) til en middag på lørdag, og den fungerte helt fint. Når jeg starter og skal hjem, kommer dette bildet opp. Bilen gikk svært dårlig, men jeg kom meg hjem. Startet bilen opp dagen etter og meldingen var borte av seg selv. Har kjørt 15 mil siden det og alt virker ok, den drar godt, ingen ulyder og check ok i displayet. Jeg skal koble opp mot Carly etterpå, men lurer på om noen har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 9, 2019 Share Skrevet Desember 9, 2019 Det kan være 1000 forskjellige ting. Diagnose er nok nøkkelordet her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 10, 2019 Share Skrevet Desember 10, 2019 På diesel er det ikke helt uvanlig at EGR blogger seg til og begynner å svikte. Ikke hørt om at dette er like utbredt på bensin, men kan jo hende. Men som sagt bør du ta disgnose. Det kan være mange ting. Også en feil i software, som forsvinner ved omstart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2019 Diagnose er tatt. Fått time for oppdatering av software og bytte av magnetventil til vanos til uken👍 Øverste kode er pga downpipe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå