Bnohre Skrevet Desember 10, 2019 Share Skrevet Desember 10, 2019 Hei, Har lagt merke til at jeg ikke har noe lys i de indre lyktene på min bil. Møter fra tid til annen noen X5'er med lys i de indre. På min er det bare lys i ringen. Noen som har litt peiling på dette? Jeg har en 2012 modell, med lys som svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 12, 2019 Share Skrevet Desember 12, 2019 (endret) Om du har adaptive lys så lyser det innerste ved sving, husker ikke hvor mye % rattet må være. Men ved full sving vært fall. Biler uten har kun AE pære der. Endret Desember 12, 2019 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bnohre Skrevet Desember 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2019 På 12.12.2019 den 11.41, Reef89 skrev: Om du har adaptive lys så lyser det innerste ved sving, husker ikke hvor mye % rattet må være. Men ved full sving vært fall. Biler uten har kun AE pære der. På min så lyser grøftelysene ved sving (de som sitter i fanger) Jeg har ikke på noen innstillinger av brytere og knapper lys i de indre lampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maximum Skrevet Januar 18, 2022 Share Skrevet Januar 18, 2022 Hei Du har kanskje funnet ut av dette nå (?) men sender deg en link her fra på forumet uansett, og håper den virker 😅🤞. Bedre fjernlys E70?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå