Kvasi Skrevet Desember 12, 2019 Share Skrevet Desember 12, 2019 Noen som har et triks for å få spilleren til å slutte å starte tilfeldige ting når den skrur seg på? Høyst irriterende i-landsproblem jeg gjerne skulle blitt kvitt. Først var det alltid FM radio helt til jeg slettet appen. Nå veksler den mellom å starte å spillle fra cd eller minnekort, eller spotify. Dette er jo noe man bør kunne bestemme selv men klarer ikke å finne innstillinger som styrer det. Vet det finnes sw som skal kunne fikse det men har foreløpig ikke studert hva som finnes siden jeg forventer tregere oppstart da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 12, 2019 Share Skrevet Desember 12, 2019 Prøvd å resette den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2019 2 timer siden, Reef89 skrev: Prøvd å resette den da? Tenkt det potensielt var lurt å la være men blir vel nødt til å gi det et forsøk. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå