Kristoffercolumbus Skrevet Desember 25, 2019 Share Skrevet Desember 25, 2019 Hei! Fikk noen problemer med en bmw 116i, henta den hos familie idag etter julaften igår å alkohol. Fikk start på den å kjørt den ned til butikken for å handle noe småtteri men da jeg var ferdig handlet å skulle starte bilen så ville den ikke, rett etter en fin tur der den starta å gikk bra. Jeg hørte at den dro på starteren men den ville fortsatt ikke starte, det lukta bensin inni bilen og forran i motorrommet. Nylig bytta bensin pumpe, plugger, coil, var bra med olje og kjølevæske på den å jeg fylte litt ekstra bensin med bensin kanne uten hell. Hva kan det være? Sikringer, isåfall hvilke? Bensin tilførsel? Ganske sikker på at pumpa gikk. Kanskje nappe av minus polen å la den stå i 10min? Bilen står et stykke unna parkert å jeg har blitt kjørt hjem men vi skal opp etterpå å taue den men vil prøve noen løsninger før eventuell tauing. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 25, 2019 Share Skrevet Desember 25, 2019 Diagnose først. Men om du liker å skru, så er det å sjekke etter gnist og bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffercolumbus Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 Kan prøve på det ja, har ikke diagnose utstyr men skal ta med plugg nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå