Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med ccc på BMW. Lever sitt eget liv. Noen ganger fungerer den - som oftest ikke. Noen erfaringer/tips til hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Starter ikke opp? låser seg på startskjerm? osv.
Du må ha ny CCC enhet (cdspilleren) ..meget veldig vanlig feil. Noen reparerer disse, men ser rudtom at de blir defekte igjen etter en stund. Du få ny hos BMW med pant i den gamle.

Skrevet

Starter opp men som regel ingenting som fungerer. Akkurat som om alt «fryser». Lyd OL fungerer ikke. Hvem tar jeg kontakt med ifht til pant? Pris? 

Skrevet

Det gjør du hos en BMW forhandler. Står jo heller ikke noe om hvor du bor, men ville nok tatt en tlf og hørt hva de sier til saken først. Nå er dette lenge siden, men flere her inne i løpet av årene har kjøpt ny og fått pant på den defekte. Er nok rundt 10-12 000. Så må jo enheten kodes til bilen etterpå.

Kan høre med koed.no om de vil ta pant om du kjøper en ny hos dem.

Skrevet

La inn aux for musikk over bluetooth? Det har jeg aldri hørt om på ccc før, om man ikke bruker combox? 

Skrevet (endret)

Byttet med en 2007 eller 2008 ccc. Aux hadde han ettermontert på enheten. Trådløst. Ingen ledninger.  Kostet 800kr ekstra. Funket som ei kule. Hadde full kontroll. 

Endret av 530Knut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...