Mons1 Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Har installert INSTA-D v4.21.12 på en Dell Latitude E5470 med 14" skjerm. Når jeg starter INSTA så blir vinduet for stor for skjermen og OK-knappen nede i vinduet er ikke synlig. Noen som har opplevd dette problemet og vet om en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Prøv og bytt oppløsning i Windows for å se om vinduet "krøller" seg såpass at OK blir synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 9, 2020 Share Skrevet Februar 9, 2020 Hvis du har windows 10. Prøv å høyreklikke på skivebordet, velg skjerminnstillinger også der det står "skala og oppsett". Sett den til 125% eller til 100%. Se om det hjelper. På min laptop sto den til 150%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Februar 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2020 Fikk ikke INSTA-D til å funke, så jeg må få den til å funke først Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå