Bettanjr Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Hei har en 1999 mod E46 318 m43 Sedan der bremselyset lyser hele tiden. Har heldigvis 2 så har bytta om følgende deler som har med lys styring til bremselyset å gjøre. Giver på pedalen er byttet å funnet i orden, lysbryteren å kombi instrumentet er bytta. Noe forslag? Har også tatt av kontaktene på begge baklysa å bremselyset i ruta for å finne ut om det er kortslutning en av plassene. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Er det byttet lcm aka lysmodul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 Lysmodulen sitter i lysbryteren? Den bytta eg Uten noen forandring. Lcm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Nei, det er absolutt ikke slik. Lcm er lysmodulen. Den styrer lysene basert på brytere og tilstander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 Okei hvor sitter den? Teknisk support på gs sa styringen satt i lysbryter modulrn🤔🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 (endret) Lysmodul på E46 sitter i lysbryteren ja. Om den er skiftet så må vel den også kodes til riktig VIN. for at den skal fungere riktig. Endret Januar 25, 2020 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Oops. Det gav jeg feil info. Jeg ante ikke at lcm var integrert i bryterpanelet. Beklager feil info folkens! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 Har 2biler så prøvde den på den andre bilen og omvent. Flytta ikke feilen å bremselyset lyste ikke konstant i den andre bilen 🤔 Så min konklusjon er det att feilen ikke sitter der. Ingen som har blitt for denne feilen å har eit tips da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Om du ser på ledningsnettet sine tegninger, fra feks newtis.info så kan du se hvor ledningene går og hvor de er delt. Så må du bare feilsøke deg bakover fra lyset. Kjipt, men en riktig metode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå