Gå til innhold

Android nevigasjon


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe Android navigasjon til min e61. Men lurer på om det er noen her som har noe erfaring med disse navigasjonsskjermene. Eventuelt om det er bra, hva jeg bør ha og hvor jeg bør kjøpe den!:) helst med apple carplay.

7727FEDA-C6C2-42AA-9BF0-4B99E2CFBED8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bytta ut min med noe av det slaget du legger ut bilde av her. Dog ikke akkurat den samme. Jeg har vært strålende fornøyd med min, utrolig god bildekvalitet, enkelt å handtere og veldig enkel montering. Litt usikker på om den jeg kjøpte har apple car play da jeg bruker android telefon... Jeg kan sende noen bilder av hvordan skjermen min ser ut når jeg får tilbake da den er på operasjonsbordet (verksted). 10/10 anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste, minst feilbefengte og best supporterte enhetene akkurat nå, er basert på Snapdragon 625  og Android 9, helst 4 GB RAM og 64 GB lagring, for eksempel denne (pass på at du velger riktig: Android 9 + 8 Core). Støtte for Carplay kan du spørre selgeren om, det kan gjerne legges til uten at det er oppgitt i annonseteksten.

Du kan ikke regne med mye support fra selgeren, så du er avhengig av brukerforum.

Det ryktes at det kommer en ny utgave i februar, basert på Android 10.

Min erfaring: En del frustrasjon i begynnelsen over ting som ikke virket, og vanskelige kinesere. Etter et halvt år er det meste på plass og fungerer upåklagelig. Sliter litt med mikrofonen enda (venter på en bedre ekstern mic), og håper en bug i lydsystemet blir fikset snart (midlertidig fikset med et hack, så det går). Lyden er for øvrig helt fantastisk (sammen med ettermontert forsterker), like bra eller bedre en HK. Dette er en grunn alene for å velge Snapdragon 625 (bedre lydprosessor enn tidligere utgaver). Bilen (E87 2009 med original navi) er oppgradert til topp moderne DAB-radio (bruker DAB-Z og ettermontert original antenne), Waze navigasjon, ryggekamera, innebygget 4G og alle apper man kan tenke seg, inkludert Spotify og Netflix. Jeg har også en 2017-modell i3, og må si at for mitt bruk har den nesten 10 år eldre bilen et bedre og betydelig mer funksjonsrikt infotainmentsystem med Android-boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...