glennbimmer Skrevet Januar 27, 2020 Share Skrevet Januar 27, 2020 Hei,er det noen her inne som har bygget om eller tilpasset girkasse på bmw e53 x5, dette er en preface,jeg har fått tak i en gm automat i fra 2 trekker,begge kassene har stått på 30d m57 maskin,er forresten gm kasse i x5`n også,jeg må ha transferkassa over på den andre,er det noen her inne som har vert borte i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 27, 2020 Share Skrevet Januar 27, 2020 Ja. Relativt enkelt og kjapt gjort å flytte over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 27, 2020 Share Skrevet Januar 27, 2020 er kassa lik på e53 ? sett noen påstår gm kassa i x5 er "forsterket" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 27, 2020 Share Skrevet Januar 27, 2020 Tror de da prater om endringen fra 360r kasse til 390r. Men dette fikk også e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennbimmer Skrevet Januar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2020 TRF, Jeg så en film på youtub,han viser ikke alt,men den ser kjapp og enkel ut som du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennbimmer Skrevet Januar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2020 vet det er brukt e39 kasser på e53,men lurer på om den forsterket kassa kom x5 facelift i fra 04,tør ikke si dette helt sikkert,er bare noe jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 27, 2020 Share Skrevet Januar 27, 2020 Det er en helt annen kasse (6trinns), og fungerer ikke overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå