Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 hours ago, macrorain said:

Jeg har forelsket meg i M4 CS-felgene (ref nye bilen til Fahad f.eks ad.html?finnkode=167379947https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167379947) - men de er jo SYYYKT dyre. Noen som vet om noen som ligner / evt noe replika? 

Niche stuttgart og misano ligner mest. Tempe dekkservice opp i trondheim leverer niche. Handlet hos dem før.
Niche Forged StuttgartNiche Sport Series Misano - M119

Skrevet
4 timer siden, danskiii skrev:

Vurderer sterkt disse fra utlandet til F10 i 20". Får bedre pris om kjøper 2 sett :)

BMWZZ1895Z5ZX12ZZZZZ4726ZHE761BL.jpg.71e13ddd237845e6a37737340f2c4e0c.jpg

Link til hjemmeside hvor jeg kan se mer om disse da? 

Skrevet

Er en forhandler jeg har funnet i litauen og sendt epost med, må nesten se om jeg finner en nettside 😅

Skrevet
7 minutter siden, danskiii skrev:

Er en forhandler jeg har funnet i litauen og sendt epost med, må nesten se om jeg finner en nettside 😅

Evt om du vet hva de heter så de kan googles? Litt skummelt å kjøpe helt random replika, kanskje de er laget av isopor? :D 

Skrevet
31 minutter siden, danskiii skrev:

Fikk du momsen trukket fra på felgene?

Mener jeg betalte 590 GBP for felgene i 19 toms, inkludert frakt til Norge. Så kom momsen når jeg hentet dem på postkontoret

Skrevet
19 minutter siden, Snowbiz skrev:

Mener jeg betalte 590 GBP for felgene i 19 toms, inkludert frakt til Norge. Så kom momsen når jeg hentet dem på postkontoret

Ok. Søkte ikke om å få momsen tilbake fra avsenderland? Sendte mail til firmaet nå og de sier pris er inkl moms så har spurt om å få det trukket fra for å slippe søke om det i etterkant. Du kan nok enda søke om å få tilbakebetalt VAT.

Skrevet
4 timer siden, danskiii skrev:

NICE! Dette ble billigere enn det jeg fant :D

Ååå. Dette ble vanskelig. Jeg driver jo EGENTLIG og ser etter vinterfelger, og da tenkte jeg å ha maks 18". Blir så dyrt med dekk til 19" og brede bakdekk.. Og har helt nye dekk på sommerhjulene.. Hmm....

Skrevet
2 timer siden, danskiii skrev:

Ok. Søkte ikke om å få momsen tilbake fra avsenderland? Sendte mail til firmaet nå og de sier pris er inkl moms så har spurt om å få det trukket fra for å slippe søke om det i etterkant. Du kan nok enda søke om å få tilbakebetalt VAT.

Si fra om de sier ja til å trekke fra moms og hva du evt får av totalpris med frakt da... 😅

Skrevet
1 minutt siden, macrorain skrev:

Ååå. Dette ble vanskelig. Jeg driver jo EGENTLIG og ser etter vinterfelger, og da tenkte jeg å ha maks 18". Blir så dyrt med dekk til 19" og brede bakdekk.. Og har helt nye dekk på sommerhjulene.. Hmm....

la ut sommerhjula mine her isted :P ryker dem så blir det 20" slike

Skrevet
Akkurat nå, danskiii skrev:

la ut sommerhjula mine her isted :P ryker dem så blir det 20" slike

Haha. Irriterende med disse teite TPMS-sensorene også, blir mye ekstra penger i ingenting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...