macrorain Skrevet Januar 29, 2020 Share Skrevet Januar 29, 2020 (endret) Jeg har forelsket meg i M4 CS-felgene (ref nye bilen til Fahad f.eks https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167379947) - men de er jo SYYYKT dyre. Noen som vet om noen som ligner / evt noe replika? Endret Januar 29, 2020 av macrorain Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2020 Share Skrevet Januar 29, 2020 5 hours ago, macrorain said: Jeg har forelsket meg i M4 CS-felgene (ref nye bilen til Fahad f.eks https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167379947) - men de er jo SYYYKT dyre. Noen som vet om noen som ligner / evt noe replika? Niche stuttgart og misano ligner mest. Tempe dekkservice opp i trondheim leverer niche. Handlet hos dem før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 Vurderer sterkt disse fra utlandet til F10 i 20". Får bedre pris om kjøper 2 sett :) fupsaker, macrorain og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Januar 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2020 4 timer siden, danskiii skrev: Vurderer sterkt disse fra utlandet til F10 i 20". Får bedre pris om kjøper 2 sett Link til hjemmeside hvor jeg kan se mer om disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 Er en forhandler jeg har funnet i litauen og sendt epost med, må nesten se om jeg finner en nettside 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Januar 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2020 7 minutter siden, danskiii skrev: Er en forhandler jeg har funnet i litauen og sendt epost med, må nesten se om jeg finner en nettside 😅 Evt om du vet hva de heter så de kan googles? Litt skummelt å kjøpe helt random replika, kanskje de er laget av isopor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 https://cmwheels.com/?s=763m&post_type=product Kjøpte herfra ifjor til min F31 😊 Virker å være av grei kvalitet danskiii, fupsaker og macrorain reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 15 timer siden, Snowbiz skrev: https://cmwheels.com/?s=763m&post_type=product Kjøpte herfra ifjor til min F31 😊 Virker å være av grei kvalitet NICE! Dette ble billigere enn det jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 16 timer siden, Snowbiz skrev: https://cmwheels.com/?s=763m&post_type=product Kjøpte herfra ifjor til min F31 😊 Virker å være av grei kvalitet Fikk du momsen trukket fra på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 31 minutter siden, danskiii skrev: Fikk du momsen trukket fra på felgene? Mener jeg betalte 590 GBP for felgene i 19 toms, inkludert frakt til Norge. Så kom momsen når jeg hentet dem på postkontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 19 minutter siden, Snowbiz skrev: Mener jeg betalte 590 GBP for felgene i 19 toms, inkludert frakt til Norge. Så kom momsen når jeg hentet dem på postkontoret Ok. Søkte ikke om å få momsen tilbake fra avsenderland? Sendte mail til firmaet nå og de sier pris er inkl moms så har spurt om å få det trukket fra for å slippe søke om det i etterkant. Du kan nok enda søke om å få tilbakebetalt VAT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Januar 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2020 4 timer siden, danskiii skrev: NICE! Dette ble billigere enn det jeg fant Ååå. Dette ble vanskelig. Jeg driver jo EGENTLIG og ser etter vinterfelger, og da tenkte jeg å ha maks 18". Blir så dyrt med dekk til 19" og brede bakdekk.. Og har helt nye dekk på sommerhjulene.. Hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Januar 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2020 2 timer siden, danskiii skrev: Ok. Søkte ikke om å få momsen tilbake fra avsenderland? Sendte mail til firmaet nå og de sier pris er inkl moms så har spurt om å få det trukket fra for å slippe søke om det i etterkant. Du kan nok enda søke om å få tilbakebetalt VAT. Si fra om de sier ja til å trekke fra moms og hva du evt får av totalpris med frakt da... 😅 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 1 minutt siden, macrorain skrev: Ååå. Dette ble vanskelig. Jeg driver jo EGENTLIG og ser etter vinterfelger, og da tenkte jeg å ha maks 18". Blir så dyrt med dekk til 19" og brede bakdekk.. Og har helt nye dekk på sommerhjulene.. Hmm.... la ut sommerhjula mine her isted ryker dem så blir det 20" slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Januar 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2020 Akkurat nå, danskiii skrev: la ut sommerhjula mine her isted ryker dem så blir det 20" slike Haha. Irriterende med disse teite TPMS-sensorene også, blir mye ekstra penger i ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå