ilir,Z Skrevet Februar 3, 2020 Share Skrevet Februar 3, 2020 hei jeg stå i parkering, så skulle jeg svinge fullt til venstre, så fort jeg svingte fullt til venstre så stoppa bilen. jeg har en bmw 740d xdrive 2011 model. er det neon som har vart bort til det før? jeg tok kontakt med bavaria og spurte om det kunne være batteriet eller dynamo, han som jeg snakket med sa at det er ingen av dem, jeg må sende bilen til service hos dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 3, 2020 Share Skrevet Februar 3, 2020 Rart, aldri hørt om. Er batteri eller dynamo defekt eller delvis, så får du "battery discharge eller electronic failure" feilmelding i CID. Får/fikk du noen feilmeldinger når dette skjedde? Starter bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilir,Z Skrevet Februar 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2020 bilen startet med en gang uten problem bare at den slå seg av når jeg svingte fullt til venstre. den starter hver dag uten problem. ingen feilmeldinger når bilen slå seg av eller når jeg startet bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 4, 2020 Share Skrevet Februar 4, 2020 Hvor lang til venstre kan du svinge da? Kanskje du kan filme dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilir,Z Skrevet Februar 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2020 ja jeg kan ta video av det. etter at det skjedde den ene gangen så testa jeg igjen , svingte helt til høyre og til venstre men skjedde ikke noe. men det jeg finner veldig merkelig er at den ga ingen feil på dashbordet.verken når problemet oppsto eller når jeg startet bilen igjen. men kan det være noe med drivstoff filter eller noe med forbrenningen av drivstoffet. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 6, 2020 Share Skrevet Februar 6, 2020 Ekstremt lite sannsynlig, om det var venstre sving som utløste feilen. Men om det var tilfeldig med venstre sving, så kan det være noe med det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå