Joakim. Skrevet Februar 19, 2020 Share Skrevet Februar 19, 2020 Hallo. He en e28 som e rustfri å vil den skal fortsette å vere rustfri, so spm e kor en skal sprøyte på rustbeskyttelse for å treffe dempertårnet. He hørt om nokre propper men tar ut å sprøyter der men veit ikke kor det er. Eit anna spm e om det skal vere vann heilt bake med framskjermane (sjå bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 19, 2020 Share Skrevet Februar 19, 2020 Om du ser på min tråd ,så ser du hvordan jeg gjorde det 😀 Eller ser du de små hullene ved dempertårnet? få tak på noe tynt rustmiddel ,før slangen inn der og spray i hytt og gevær. Jeg anbefaler deg på det sterkeste og vaske innerskjermer helt opp mot fjørtårn og sause inn der og . Somsagt ligger masse bilder på tråden min . Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Februar 19, 2020 Share Skrevet Februar 19, 2020 Kan jeg spørre om noe helt annet? Hva er den motstandpakken med 4 ledninger som ligger foran dempertårnet? Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 19, 2020 Share Skrevet Februar 19, 2020 4 minutter siden, Rune-K skrev: Kan jeg spørre om noe helt annet? Hva er den motstandpakken med 4 ledninger som ligger foran dempertårnet? Samme lurer jeg på. Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Februar 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2020 (endret) Tror den motstandspakken er til aircondition. Mener på den er ettermontert Endret Februar 19, 2020 av Joakim Urke Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Februar 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2020 (endret) 2 timer siden, sveigis skrev: Om du ser på min tråd ,så ser du hvordan jeg gjorde det 😀 Eller ser du de små hullene ved dempertårnet? få tak på noe tynt rustmiddel ,før slangen inn der og spray i hytt og gevær. Jeg anbefaler deg på det sterkeste og vaske innerskjermer helt opp mot fjørtårn og sause inn der og . Somsagt ligger masse bilder på tråden min . Så det er like greit å ta av skjermen?:). Få vasket skikkelig å so ha på rustbeskyttelse? Endret Februar 19, 2020 av Joakim Urke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 19, 2020 Share Skrevet Februar 19, 2020 13 minutter siden, Joakim Urke skrev: Så det er like greit å ta av skjermen?:). Få vasket skikkelig å so ha på rustbeskyttelse? Veel..Ja sånnsett så er det jo det ,men denne har vel ikke sett salt eller lignende denne bilen din. Skru av plastskjermene og bruk høytrykk ,la tørke så er det bare å begynne . Skal finne bilder og vise deg plasser som er viktig å komme til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 19, 2020 Share Skrevet Februar 19, 2020 Sørg for å få fylt godt inni her på den øverste . Her går det inni fjørtårna og områdene der. Og i fremkant mot lykten der den lippa er : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Februar 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2020 Takker for svar. 🤩👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå