Kjennern Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Leker meg litt med ISTA/D om dagen, og ser ut til å få koblet meg opp til bilen greit. Men etter at den henter diagnose data står den slik, ser ikke ut som den blir ferdig med det første heller. Noen som har noen tips på dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe84 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 (endret) slettet Endret Mars 4, 2020 av bmwe84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 På 27.2.2020 den 12.54, bmwe84 skrev: Er det ISTA 4.20.** ? vært mye problemer med bugs i testmodule (rheingold) ,Finnes en "ISTA-D fix" som skal løse dette.Du kaln laste ned Fix her og prøve. https://mega.nz/#!PRAljI6S!CX2aJ7DWV30rRff9NHLoZs9karaZoSqYiJoX9QIeQNE Får bare opp at linken er INVALID.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe84 Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 1 time siden, Øyvind L. skrev: Får bare opp at linken er INVALID.... Sendte deg en melding med link som virker . Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2020 Har fått høre at det er en bug ja, så må bare være tålmodig så vil den gå videre med diagnosen. Om det er en fiks tar jeg den gjerne i mot på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå