Sondre98 Skrevet Mars 12, 2020 Share Skrevet Mars 12, 2020 Når jeg kjører og tar inn clutchen så dør bilen ut endel ganger men ikke altid. Og så fjusker den på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2020 Share Skrevet Mars 13, 2020 Der kan nok stemme, ut fra dine feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre98 Skrevet Mars 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2020 34 minutter siden, Otis skrev: Der kan nok stemme, ut fra dine feilkoder. Vett du hva som kan vær galt, Det bjunte kun med at den fjusket og hadde feil kode på luftmengdemåleren så jeg byttet den så var bilen bra men dagen etter hadde jeg alle de kodene her og bilen bjunte og tulle skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2020 Share Skrevet Mars 13, 2020 Det er jo kanskje ikke bare å se på feilkoder, og skifte deler. Det er mange ting som kan være defekt. Men du har jo de røde feilkildene, de ville jeg ha begynt med. Innsugstemperatur påstår den er feil, sjekk det. Deretter har du også feil på MAF, men det kan bety at du har en vakuumlekkasje en plass, og ikke defekt MAF. Sjekk det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 19, 2020 Share Skrevet Mars 19, 2020 ...eller ta ordentlig diagnose med ordentlige svar, så slipper du å lete i blinde og bytte deler i hytt å pine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå