Daniel. Skrevet Mars 13, 2020 Share Skrevet Mars 13, 2020 (endret) Har en idé om hva det kan være, men kan være greit med flere meninger, eventuelt innspill fra folk som har hatt samme feilen. Får opp disse varsellampene etter litt kjøring, men de kan plutselig forsvinne igjen, og så komme tilbake igjen noen minutter/sekunder senere. Opplever også at det vibrerer i bremsepedalen, som om ABS slår inn. I begynnelsen var det kun en kjapp vibrasjon også ga det seg igjen, men nå syns jeg det smått har økt på litt. Samme gjelder dette med varsellampene. I begynnelsen var de der til jeg slo av igjen bilen, men nå har de begynt å komme og gå mens jeg kjører. Dette får meg til å mistenke ABS/DSC sentral/modulen. Kan dette stemme, eller er jeg helt på villtur? Er litt i tvil om at det er en ABS sensor på grunn av vibrasjon/pulsering i bremsepedalen. Disse er vel en svakhet på E9x, om jeg ikke tar helt feil? Her er varsellampene samt feilminne fra Carly. Skal forsøke å få lest ut feilminne fra et skikkelig program ila neste uke. Endret Mars 13, 2020 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 13, 2020 Share Skrevet Mars 13, 2020 Eg har diagnoselesar som gir BMW spesifikke kodar, om det kan hjelpe deg? Bur på Sandsli. Kan lese livedata og, f.eks om alle ABS sensorane gir rett hastighet. Eg hadde sjølv problem med den elektroniske delen av ABS modulen på min e39, hadde ikkje pulsering i pedalen. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2020 33 minutter siden, mcbanan skrev: Eg har diagnoselesar som gir BMW spesifikke kodar, om det kan hjelpe deg? Bur på Sandsli. Kan lese livedata og, f.eks om alle ABS sensorane gir rett hastighet. Eg hadde sjølv problem med den elektroniske delen av ABS modulen på min e39, hadde ikkje pulsering i pedalen. Om du har tid til det så kan jeg gjerne komme innom en tur å få lest av koder når det passer deg Ja, vet dette er et problem på E38 og E39. Mistenker den hydrauliske delen på min da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå