Robin L Skrevet Mars 16, 2020 Share Skrevet Mars 16, 2020 (endret) spylinga på e39n min har sluttet å fungere. jeg byttet pumpen til frontruta som står nede i hjulbuen. da virket det 2 uker før det sluttet å virke igjen siden har det bare virket en sjelden dag. da hører jeg det klikker i et relee en plass når det virker. de dagene det ikke virker så er det het stille. for to dager siden så oppdaget jeg at det gikk an å spyle med intensiv-knakken. bare at den måtte holdes inne. (skal egentlig bare trykke en gang her). har googlet litt og noen har nevnt GM-modulen, men jeg blir usikker. noen erfaringer?? 2002 mod 525dat Endret Mars 16, 2020 av Robin L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 16, 2020 Share Skrevet Mars 16, 2020 sitter et relee til spyling ved sidenav ecu, men husker ikke om det var kun til lyktespyling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2020 14 timer siden, Ingvaldsen skrev: sitter et relee til spyling ved sidenav ecu, men husker ikke om det var kun til lyktespyling Ligger ecu i hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 17, 2020 Share Skrevet Mars 17, 2020 1 time siden, Robin L skrev: Ligger ecu i hanskerommet? ligger under høyre kupefilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå