Robin L Skrevet Mars 16, 2020 Skrevet Mars 16, 2020 (endret) spylinga på e39n min har sluttet å fungere. jeg byttet pumpen til frontruta som står nede i hjulbuen. da virket det 2 uker før det sluttet å virke igjen siden har det bare virket en sjelden dag. da hører jeg det klikker i et relee en plass når det virker. de dagene det ikke virker så er det het stille. for to dager siden så oppdaget jeg at det gikk an å spyle med intensiv-knakken. bare at den måtte holdes inne. (skal egentlig bare trykke en gang her). har googlet litt og noen har nevnt GM-modulen, men jeg blir usikker. noen erfaringer?? 2002 mod 525dat Endret Mars 16, 2020 av Robin L
Ingvaldsen Skrevet Mars 16, 2020 Skrevet Mars 16, 2020 sitter et relee til spyling ved sidenav ecu, men husker ikke om det var kun til lyktespyling
Robin L Skrevet Mars 17, 2020 Forfatter Skrevet Mars 17, 2020 14 timer siden, Ingvaldsen skrev: sitter et relee til spyling ved sidenav ecu, men husker ikke om det var kun til lyktespyling Ligger ecu i hanskerommet?
Ingvaldsen Skrevet Mars 17, 2020 Skrevet Mars 17, 2020 1 time siden, Robin L skrev: Ligger ecu i hanskerommet? ligger under høyre kupefilter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå