MLcuda Skrevet Mars 17, 2020 Share Skrevet Mars 17, 2020 Hei, har søkt rundt på nettet etter svar, men ingen ligner mitt problem, prøver her på Bimmers Problemet er: Bakluke åpner seg bare et lite knepp om gangen, fra alle brytere/nøkkel, og den vil bare opp,opp,opp osv for hvert signal den får,. Går tilslutt i endeslag og siger ned der gassdemperen holder. Luke vil ikke gå ned på knapp i bakluke, må skyves manuellt ned til den trekker seg inn på softclosen. Her er det jeg har gjort: Byttet olje, flushet ut all gammel olje/luft. Sjekket gassdemper ok, sjekket visuelt kabel for brudd på tilbakemeld.sylndr ok, Sjekket innstilling på baklukeåpning i display fully open, Det jeg lurer på er om noen kan si meg logikken på den føleren på sylinderen, er det bare prox switch on off på endeslag eller føler den bevegelse/målestav, tenker at hvis den ikke virker så vet ikke luka hvor den er så derfor oppfører den seg sånn? men det kan jo være andre ting og Håper noen sitter med litt info på dette, alle tips mottaes med stor takk video-1584472412.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 17, 2020 Share Skrevet Mars 17, 2020 vet ikke om systemet er likt men min oppførte seg helt lik påtur opp men den gikk perfekt ned, da viste det seg at det var defekt posisjonsensor som sitter i luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLcuda Skrevet Mars 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2020 11 timer siden, Ingvaldsen skrev: vet ikke om systemet er likt men min oppførte seg helt lik påtur opp men den gikk perfekt ned, da viste det seg at det var defekt posisjonsensor som sitter i luka. Ok , må nok prøve å få målt denne ja ,Jeg finner ikke sensor som en reservedel alene , men bare komplett sylinder/slange/sensor, 10 000 spenn😤, Takk for svar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 1 time siden, MLcuda skrev: Ok , må nok prøve å få målt denne ja ,Jeg finner ikke sensor som en reservedel alene , men bare komplett sylinder/slange/sensor, 10 000 spenn😤, Takk for svar😊 finst ikke ny til e39 heller, i min er det en boks med ei kule inni som triller frem og tilbake iforhold til posisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 Det bør la seg gjøre å få tak i en brukt defekt sylinder (disse er det mange som har skiftet), for og så bare ta sensoren. Har selv hatt en liggende lenge, men den ble dessverre kastet i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLcuda Skrevet Mars 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2020 18 timer siden, awt skrev: Det bør la seg gjøre å få tak i en brukt defekt sylinder (disse er det mange som har skiftet), for og så bare ta sensoren. Har selv hatt en liggende lenge, men den ble dessverre kastet i høst. Hei , ja det må sikkert gå an å få tak i noe på brukten , søker litt rundt feks, finn del.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå