Gå til innhold

Trenger hjelp til Bluetooth/DAB+ på f20


Anbefalte innlegg

Hei, det er sikkert spurt om hundre ganger før, men det er en jungel og jeg finner ikke fram!

Jeg har kjøpt meg en f20 118i fra 2012. Veldig minimert utstyrt. Bare vanlig FM/CD

Vin:WBA1A310X0E899693

 

Jeg vil ha DAB+, Bluetooth streaming og trådløs handsfree.

Jeg er ikke super picky på at det må være originalt grensesnitt men jeg vil kunne bruke i-drive knappene og rattkontrollene.

 

Hva er beste måte å oppnå det jeg vil ha? Har sett at man kan bytte ut bare displayet til et annet som har alle de funksjonene jeg vil ha innebygget. Er det noe å vurdere?

 

På forhånd tusen takk for hjelpen.

IMG_20200318_110707.jpg

IMG_20200318_110156.jpg

IMG_20200318_110254__01.jpg

Endret av Muskedunder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil ha DAB+, Bluetooth streaming og trådløs handsfree.

Jeg er ikke super picky på at det må være originalt grensesnitt men jeg vil kunne bruke i-drive knappene og rattkontrollene.

Hva er beste måte å oppnå det jeg vil ha? Har sett at man kan bytte ut bare displayet til et annet som har alle de funksjonene jeg vil ha innebygget. Er det noe å vurdere?

Jeg kjøpte en slik skjerm du snakker om, anbefaler denne. Rattknapper virker, iDrive virker i alle apper (kan være en utfordring i apper som er laget for touch, som Waze). DAB+, Bluetooth streaming og handsfree (kjøp ekstern mikrofon for best lydkvalitet), ryggekamera. Ble en del jobb å få alt på plass, men resultatet er fantastisk.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...