Kolstad Jr. Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Hei og hå 😊 Sitter i disse corona-tider og funderer på hvilken dimensjon på felg/dekk, samt hvilket innpress som går på min 2005 320d 🤔 Vurderer noen felger jeg har på hånda, 19x8,5 foran og 19x9,5 bak. Tror ET er 20 på begge (stått på E39, vet jeg trenger senterringer). Vet at ET er feil i forhold til bilen. Har noen erfaringer med slik bredde og innpress på pre-LCI e90? Dekkbredden kan jo være en løsning hvis det blir litt bredt for buene 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mars 22, 2020 Share Skrevet Mars 22, 2020 wwww.willtheyfit.com er en fin side for å teste ut. Du får ikke svar på om du passer, men du ser hvertfall hvor stor / hvilken forskjell bytte til andre hjul utgjør sammenlignet med det du har på bilen nå, så da får du en ganske god pekepinn. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 22, 2020 Share Skrevet Mars 22, 2020 Ikke direkte svar, men håper denne nettsiden hjelper litt. https://support.apexraceparts.com/hc/en-us/articles/360001673834-E9x-3-Series-non-M-Wheel-Tire-Fitment-Guide Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 Takker for svar dere! 😊 Jeg gikk for noen originale 18" M-sport felger fra E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå