salihalil Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Hei folkens Fjernkontrollen fungerer ikke, den lukker ikke eller åpner døren eller lyser opp noe. bilen fungerer med nøkkelen nytt batteri. sikringene er fine. hva er problemet? Bilen e BMW E87 (2006) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conquest Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Hør med Nordic Motortuning. Han er flink på elektronikk problemer. (Sarpsborg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
salihalil Posted March 26, 2020 Author Share Posted March 26, 2020 9 minutter siden, Conquest skrev: Hør med Nordic Motortuning. Han er flink på elektronikk problemer. (Sarpsborg) jeg bor i Trondheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conquest Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Sitat Send nøkkel i posten. han kloner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
salihalil Posted March 26, 2020 Author Share Posted March 26, 2020 1 minutt siden, Conquest skrev: jeg tror har problem med modulen, kansje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 (edited) Har du testet med to nøkkler? Har du lest av feilkoder osv? Edited March 26, 2020 by Øyvind L. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salihalil Posted March 26, 2020 Author Share Posted March 26, 2020 1 time siden, Øyvind L. skrev: Har du testet med to nøkkler? Har du lest av feilkoder osv? samme problem med andre nøkkel også. ingen feil på skjermen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Jeg er jo i Trondheim, og kan ta diagnose. Ble problemet slik plutselig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
salihalil Posted March 26, 2020 Author Share Posted March 26, 2020 2 minutter siden, Otis skrev: Jeg er jo i Trondheim, og kan ta diagnose. Ble problemet slik plutselig? hei, jeg kjøpt bilen 1 mån. siden med den problem, selgeren sa ,jeg tror problemen er med batteri men ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts