Tore Kn Skrevet Mars 27, 2020 Share Skrevet Mars 27, 2020 Hei Oppdaterte til siste IOS på Iphonen igår, etter det virker egentlig ingenting som det skal lenger (relatert til Connected drive). Får ikke opp Spotify appen i connected drive menyen. Bruker jeg Spotify på mobilen via USB spilles musikk men ingen musikk info på skjermen i bilen og "skip" virker heller ikke. Er det andre som har problemer etter oppdatering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 27, 2020 Share Skrevet Mars 27, 2020 (endret) 4 minutter siden, Tore Kn skrev: Hei Oppdaterte til siste IOS på Iphonen igår, etter det virker egentlig ingenting som det skal lenger (relatert til Connected drive). Får ikke opp Spotify appen i connected drive menyen. Bruker jeg Spotify på mobilen via USB spilles musikk men ingen musikk info på skjermen i bilen og "skip" virker heller ikke. Er det andre som har problemer etter oppdatering ? Har du prøvd å slettet telefonenheten i bilen på bluetooth og "glem" enhet(BMWen) på telefonen. Når begge enheter er fjernet fra begge så skrur du av og på telefonen din og slår av tenningen(jeg bruker å gå ut av bilen å låse den for å være på sikre siden). Når så bil og telefon er "restartet" så kan du koble de sammen igjen og alt burde være som før. Det er ikke alltid det bare går med å "glem enhet" for så å koble de sammen igjen, en restart av telefon og bil må til. Endret Mars 27, 2020 av Marius2002 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Kn Skrevet Mars 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2020 Godt tips Kan teste det ut om ikke lenge. Skal gi en tilbakemelding på om det virker. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Kn Skrevet Mars 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2020 Det virker 👍 Takker for hjelp Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå