Geir 320x drive E91 Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 Hei, Har noen her inne noen erfaring med bytte av fjærer og dempere fremme? Jeg fikk ødelagt hø fjær fremme. da jeg fikk bilen tilbake fra verksted var den 2,5 cm høyere enn den skulle være. Verkstedet Bruker GS bildeler og jeg har kryssjekket med BMW og alle deler har riktig delnr. Noen ideer om hva omk kan vøre gjort galt. Mvh Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 Ble det byttet 2 stk fjærer? Og er de(n) gamle fjære kontroll målt mot de(n) nye? Tenker da på diameter på tråd samt antall vindinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir 320x drive E91 Skrevet April 2, 2020 Forfatter Share Skrevet April 2, 2020 Det vet jeg ikke, men alt er iflg en sjekk på annet verksted montert riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 Det er mulig det er korrekt, men siden høyde er ulik, så er noe annerledes. Så for å komme videre trenger ihvertfall jeg mer info. Og det står ubesvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 (endret) Byttet selv fjær hos GS nylig, jeg ønsket i utgangspunktet å bytte begge, men GS mente det ikke var nødvendig. Resultatet ble perfekt. Man aner jo at det i ditt tilfelle kan være brukt uoriginale fjærer tidligere, f.eks. m-sport på en bil som ikke er m-sport. Endret April 2, 2020 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir 320x drive E91 Skrevet Mai 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2020 På 3.4.2020 den 0.26, Basse Lusk skrev: Byttet selv fjær hos GS nylig, jeg ønsket i utgangspunktet å bytte begge, men GS mente det ikke var nødvendig. Resultatet ble perfekt. Man aner jo at det i ditt tilfelle kan være brukt uoriginale fjærer tidligere, f.eks. m-sport på en bil som ikke er m-sport. På 2.4.2020 den 22.51, Otis skrev: Ble det byttet 2 stk fjærer? Og er de(n) gamle fjære kontroll målt mot de(n) nye? Tenker da på diameter på tråd samt antall vindinger. Hei igjen og takk for svar. Jeg vet ikke om de sammenlignet deler. Sannsynligvis ikke. Det bel skiftet dempere og fjærer samt stag og deler. I beskrivelsen av bilen på nett stod det M Sportpaket (0337) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå