sondre Skrevet April 7, 2020 Share Skrevet April 7, 2020 Som tittelen sier, jeg har byttet knirkeforinger og integral ledd/foring. Det knirker fortsatt, bare jeg går ut og inn av bilen knirker det så det er flaut. Hadde håpet å slippe å bytte alle foringer og stag bak. Hva er nærliggende å mistenke som neste synder? E39 2002 525dat med luftfjæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet April 11, 2020 Forfatter Share Skrevet April 11, 2020 Så etter en nøyere kikk at øvre bærearmer var rustne der det skulle være en gummimansjett, så nye er bestilt fra GS, passet bra med påsketilbud nå 🙂 Så får jeg håpe at å bytte de eliminerer knirkelyder. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 11, 2020 Share Skrevet April 11, 2020 Fyll de med motorolje. Da blir de stille i mange år. Har gjort det på flere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet April 11, 2020 Forfatter Share Skrevet April 11, 2020 7 minutter siden, Øyvind L. skrev: Fyll de med motorolje. Da blir de stille i mange år. Har gjort det på flere biler.. Problemet med de øvre bærearmene er at det er helt åpent, gummien er revnet så oljen holder seg nok ikke lenge, har sprayet på Jamaica oil, uten effekt. Men hvis du tenker på knirkeforinger så har jeg hørt at det er et triks ja, men de har jeg jo allerede byttet rett før påske. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 11, 2020 Share Skrevet April 11, 2020 Ahh. Leste litt fort.. Sorry. 😛 sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet April 27, 2020 Forfatter Share Skrevet April 27, 2020 Nye bærearmer gjorde susen, nå er bakaksel knrikefri Men har en liten mistanke om at jeg må ta bærearmene foran også, de er vel de eneste som ikke er byttet der heller... Får vente til Corona roer seg og permisjon blir inndratt så jeg får råd til deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå