Bowiitz Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 Skal koble opp sub i min e61, og må hente signal fra + og - fra subbene under framsetene, og trekke bak til hi/low converteren. Burde jeg avisolere og lodde kabelene på, eller går det bra og bruke disse (https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/kabelkoblinger/grenkontakter-5-stk-2000030736)? Tenker på om det blir god nok kontakt😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Disse funker. Men vær obs på at dersom du har basic-anlegget (uten original forsterker), så er sub under setet og høyttaler i dørpanel koblet sammen. Pluggen i sub har da fire ledninger: Signalet går først i to ledninger til sub, så går det to ut derfra via samme plugg, til dørpanel. Det jeg er usikker på, er om sub filtrerer signalet før det går videre til dørpanel. I så fall må du påse at du henter signalet fra de to ledningene som går inn til sub ... Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2020 9 timer siden, Basse Lusk skrev: Disse funker. Men vær obs på at dersom du har basic-anlegget (uten original forsterker), så er sub under setet og høyttaler i dørpanel koblet sammen. Pluggen i sub har da fire ledninger: Signalet går først i to ledninger til sub, så går det to ut derfra via samme plugg, til dørpanel. Det jeg er usikker på, er om sub filtrerer signalet før det går videre til dørpanel. I så fall må du påse at du henter signalet fra de to ledningene som går inn til sub ... Okei, takk for svar! Da bruker jeg de kontaktene der istedet for å kjøpe loddeustyr 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Disse funker mest sannsynlig enda bedrehttps://nettbutikk.wuerth.no/elektro/kabelsko-kontakter-og-stopsler/loddeskjoter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå