bx3ra Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 Ja da har jeg fått prøv det programmet på bilen, men vet ikke hvordan jeg får fixe feilen 4a63 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx3ra Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 Prøvde INPA og da fikke jeg denne feil erroren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Der ut som en liten glitch i inpa. Prøv med andre filer og sånt, kanskje det går. I ISTA vet jeg ikke, men mulig du kan se på feilkoden og ta feilsøke stegene? Trykk på feilen og velg, calculate testplan i neste høyre hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx3ra Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2020 (endret) Ja da har jeg kjøpt meg en egen kabel med en bryter som kortslutter pin 7 og 8(etter som jeg har skjønt) som jeg fant ut at var problemet, men er det samme på INPA Kommer snart til og gi opp den bilen der...... Legger noen bilder her: Endret Juni 5, 2020 av bx3ra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 Har du forsøkt med andre daten filer? Mulig du kan gjøre samme jobben med winkfp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx3ra Skrevet Juni 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2020 Har snakket med han som eier bilen og der har det vert bytte av ECU flere ganger. Første som var feil var at diesel pumpen gikk hele tiden og temeratur måleren gikk helt opp, så fikk han taki en annen ECU som ble clonet med den orginale men samme problemet. Men vist han la ECU(orginale) i en fryser i ca 30-60 min så funket bilen helt topp, helt til den ble varm. Var en som varmeloddet hele ECU og det funket og bare en stund så dukket samme problem opp igjen. Etter 3 eller 4 ECU bytte så funket diesel pumpen en stund og stoppet og temteratur måleren var på bunn, men nå er det da denne feilen som jeg trøbbler med. Så jeg mistenker at der er noe feil i cloningen? Han som har clonet ECU driver profesjonalt og han sier at der er ikke noe galt med det. Så ser noe mørtk ut dette spørr du meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 16, 2020 Share Skrevet Juni 16, 2020 Men kom feilen rett etter kloning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx3ra Skrevet Juni 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2020 Ja virker som feilen kom etter cloning. Der er ett programm som heter NCS-Expert tool, kan en bruke det da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2020 Share Skrevet Juni 21, 2020 Men er det blitt forsøkt å synce dde mot cas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx3ra Skrevet Juni 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2020 Hva mener du med synce dde mot cas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2020 Share Skrevet Juni 21, 2020 Det er det du trenger å utføre, for å bli kvitt feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx3ra Skrevet Juni 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2020 Nei det er jo det jeg prøver på, men får feilmeldinger på INPA og på ISTA+ får jeg ikke gjøre så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2020 Share Skrevet Juni 21, 2020 Aha. Ja, da så. Du kan laste ned min virtuelle PC som er i den store diagnose tråden side 196. Den kan virke på din bil. Aldri testet mot en E83 av meg dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx3ra Skrevet Juni 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2020 Ok, men har jeg skjønnt riktig at jeg må sette den VMDK filen med eget program som f.eks Oracle VirtualBox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2020 Share Skrevet Juni 21, 2020 Usikker på om du kan bruke den du nevner, men det finner du nok ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå