Bacardi Skrevet Mai 12, 2020 Share Skrevet Mai 12, 2020 Bmw e61n 525 2008 modell Hei har kjøpt meg 4 nye felger med et 8,5 og da trenger jeg og space ut værtfall fram så derfor kjøpte jeg 10mm fram og 15mm bak, jeg hadde ett sett med lengere bolter liggende men de var akkurat for korte så jeg lurer på om noen har noe peiling. Eller hvordan jeg finner det ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 16 hours ago, Bacardi said: Bmw e61n 525 2008 modell Hei har kjøpt meg 4 nye felger med et 8,5 og da trenger jeg og space ut værtfall fram så derfor kjøpte jeg 10mm fram og 15mm bak, jeg hadde ett sett med lengere bolter liggende men de var akkurat for korte så jeg lurer på om noen har noe peiling. Eller hvordan jeg finner det ut selv. Mål lengden på original bolten også legge til 15mm bak og 10mm foran. F.eks hvis bolten er 35mm +15mm, da trenger du 50mm bolter. Sjekk med ditt nærmeste dekkverksted. De har bolter i forskjellige lengder liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 Kode.no, som sagt du legger til lenge på bolter som mye som man spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 Eller monter studs så er ikke lengde på bolten noe tema engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bacardi Skrevet Mai 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2020 Takk for svar folkens!😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå