e39en Skrevet Mai 12, 2020 Share Skrevet Mai 12, 2020 Hei,jeg skal lakkere bremsecalipere bak på min F11.Noen her på forumet som vet fargekode?Kan opplyse om at bilforhandler ikke vet fargekode.Tenkte å bruke den Follatech men finner ikke den riktige fargen.Bilen er helt orginal.Legger ved bilder av bremsecalipere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2020 Share Skrevet Mai 12, 2020 Fargekode på caliper? De er ulakkerte, så de har per definisjon ingen fargekode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39en Skrevet Mai 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2020 Ok,da tror jeg elefantgrå er den som blir mest lik.Eller har du noe annet tips for overflaterust på calipere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2020 Share Skrevet Mai 12, 2020 Elefantgrå eller silver er nok mest diskré. For å ta bort rust så må det mekanisk fjernes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 12, 2020 Share Skrevet Mai 12, 2020 Jeg brukte Biltemas caliperlakk i sølv, pusset først med Ferro-Bet, så penslet på, ble som originalt. Hjulnavet som så ut som ditt, renset jeg bare med stålull dynket i Ferro-Bet. Gjentas rensingen en gang i året, så ser det stort sett strøkent ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39en Skrevet Juli 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2020 Etter lakkering med biltemas silver caliperlakk.Vart faktisk fornøgd,bedre en før hvertfall.🙂 Basse Lusk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå