Snagg30 Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Hei! Jeg var og fikk ny eksos (midten og bakover) samt en remap av bilen så kjører nå på 98. Men jeg lurer på om bilen har unormal temperatur ? Om noen selv har en f30 med som kan si noe om det. Den ligger stabilt der nåla viser på bildet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.C. Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 105-110 grader på olja er vel ikke noe unormalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brewit Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Helt normal temperatur, lå der på min F30 også👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted May 18, 2020 Author Share Posted May 18, 2020 22 timer siden, E.C. skrev: 105-110 grader på olja er vel ikke noe unormalt. 19 timer siden, Brewit skrev: Helt normal temperatur, lå der på min F30 også👍 Takk for svar! Virker som det er normalt, heller mitt nervøse sinn som spilte inn en rolle her . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts