Gå til innhold

Mangel ved eu godkjenning

Ole Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 

Hadde min BMW 120D (2008) pzå eu godkjenning idag og fikk 3 feil. 

Ulyd i kulelager

Alvorlig lekkasje i flexirør

Og defekt midtre sikkerhetsbelte bak. 

Har vært inne å sett forskjellige bildeler sider, men dem har jo veldig mange forskjellige dimensjoner osv, vet noen hvilken som er riktig til min bil? Gjelder både kulelager og flexi røret. 

Og er det noen som vet hvor jeg får tak i setebeltet? Det ser også ut som det er integrert i selve bakraden, noen work around dette? Eller må hele byttes? 

Håper det er noen kloke hoder her inne som kan dytte meg i riktig retning. 

PS: jeg har vært i kontakt med Bilia 2 ganger, uten at dem har tatt kontakt tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ulyd i kulelager. Men hvor da? Uansett finner du svaret ditt på delekatalogen, bmwfans.info eller realoem.com

2. Flexirørselges sannsynligvis ikke løst fra BMW, men andre sider kan ha dette. Muntlig dimensjon står på delekatalogen, feks bmwfans.info eller realoem.com

3. Du kan sjekke selv på feks newtis.info for hvordan man bytter dette og delekatalogen for delenummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skriver inn skiltnummeret ditt der du kjøper deler skal du få opp deler som passer din bil.

F.eks Eurodel tilbyr seg også å sjekke manuelt om du har valgt riktige deler.

Skriv gjerne inn skiltnummeret ditt her hvis du vil ha hjelp.

Når jeg la inn en E87N 120d (din bil) på GS bildeler fant jeg løst flexirør til eksos. Mener dette må kappes/slipes av og sveises på (litt jobb).

Hva har du fått mangel på ved belte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...