kortsluttning Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 Hei, Har litt deksler som må skal av under bilen, og bytte jording til motor. Noen som tar på seg en jobb? Bilen står på gjekk og leca blokker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 @Dusy bor vel inni der, vet ikke om han skrur selv da. Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 (endret) 1 hour ago, Shattered said: @Dusy bor vel inni der, vet ikke om han skrur selv da. Dessverre er jeg ikke en som skrur selv, beklager trådstarter! Endret Juni 9, 2020 av Dusy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2020 (endret) 2 hours ago, Shattered said: @Dusy bor vel inni der, vet ikke om han skrur selv da. Takk for tipset Ikke lett å få tak i mekaniker lenger Endret Juni 9, 2020 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 1 hour ago, kortsluttning said: Takk for tipset Ikke lett å få tak i mekaniker lenger Jeg kan godt høre med en kompis som har skrudd på min, om han har tid Han driver med kjøp og salg av biler, så er egentlig ikke et verksted sånn sett. Gir deg beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2020 (endret) 12 minutes ago, Dusy said: Jeg kan godt høre med en kompis som har skrudd på min, om han har tid Han driver med kjøp og salg av biler, så er egentlig ikke et verksted sånn sett. Gir deg beskjed! Ja det hadde vært flott Men bilen er ikke kjørbar, så må isåfall gjøres her. Endret Juni 9, 2020 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå