Atle_323i Skrevet Juni 16, 2020 Share Skrevet Juni 16, 2020 Hei,Jeg har en BMW E21 323i 79 modell som er importert til Norge fra Sverige for noen år tilbake. Bilen står oppført som bevaringsverdig, og jeg ønsker å få dette tatt vekk.I den forbindelse tok jeg kontakt med Statens Vegvesen for å høre hva jeg må gjør for å fjerne bevaringsverdig. Da sa han jeg snakket med at jeg trenger et dokument fra BMW som forteller at bilen er typegodkjent.Hvem/hvor kan jeg ta kontakt for å få hjelp til dette?MvhAtle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 16, 2020 Share Skrevet Juni 16, 2020 Tenker jeg ville prøvd å spørre, BMW. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 16, 2020 Share Skrevet Juni 16, 2020 Det første eg ville gjort hadde nok vore å tatt ein telefon til BMW og forklart dei saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle_323i Skrevet Juni 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2020 Jeg tenkte også at BMW i Norge er de jeg må ta kontakt med, men jeg lurer på om noen har mail adressen til noen som jobber der, som kan hjelpe. Når man går inn på nettsiden til BMW Norge får man kun kundeservice som kontakt mulighet. Mulig de kan videresende mail, men hadde håpet å kunne gå mer direkte til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 16, 2020 Share Skrevet Juni 16, 2020 I tillegg til mail kan telefonen også brukes til å ringe med. Hvis du prøver det får du garantert vite hvem, om noen, der som kan hjelpe deg med dette. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå